Trần Thị Kim Phương

Tiến sĩ Quản trị


Giảng viên chính - KD - Khoa Du lịch

Ngày sinh: 19/07/1990

Email: phuongttk@ueh.edu.vn

Điện thoại: 0903517108


QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO

  • 2024, Tiến sĩ, Quản trị, Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh
  • 2016, Thạc sĩ, , Southern Taiwan University of Sicence and Technology
  • 2012, Cử nhân, , Trường Đại học Kinh tế - Đại học Đà Nẵng

LĨNH VỰC ĐÀO TẠO - NGHIÊN CỨU

  • Đại học
    • ĐH - Quản trị kinh doanh (7340101)
    • ĐH - Marketing (7340115)
    • ĐH - Du lịch, khách sạn, thể thao và dịch vụ cá nhân (781)
    • ĐH - Du lịch (7810101)
    • ĐH - Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành (7810103)
    • ĐH - Quản trị khách sạn (7810201)
    • ĐH - Quản trị nhà hàng và dịch vụ ăn uống (7810202)
  • Thạc sĩ
    • ThS - Quản trị kinh doanh (8340101)
    • ThS - Khoa học quản lý (8340401)
    • ThS - Du lịch, khách sạn, thể thao và dịch vụ cá nhân (881)
    • ThS - Du lịch (8810101)
    • ThS - Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành (8810103)
  • Tiến sĩ
    • TS - Quản trị kinh doanh (9340101)
    • TS - Du lịch, khách sạn, thể thao và dịch vụ cá nhân (981)
    • TS - Du lịch (9810101)

QUÁ TRÌNH NGHIÊN CỨU KHOA HỌC

Công trình khoa học đã công bố

  • 2024, How celebrity attachment influences event participation intentions: from the customer-relationship theory and attachment theory approaches, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics
  • 2024, The relationships among social media communication, brand equity and satisfaction in a tourism destination: the case of Danang city, Vietnam, Journal of Hospitality and Tourism Insights
  • 2024, A serial mediation model for destination choice intention of hospitality and tourism students in an experiential learning context, Journal of Hospitality and Tourism Insights
  • 2024, Hotel booking intentions in the TikTok era: the role of online celebrity brand equity, Consumer Behavior in Tourism and Hospitality
  • 2024, Unlocking the precursors of destination brand love: the roles of self-congruence and destination brand immersion, Journal of Hospitality and Tourism Insights
  • 2024, Ảnh hưởng của sự tin cậy và sự chứng thực quá mức đến tài sản thương hiệu của người nổi tiếng trực tuyến trên TikTok và ý định đặt phòng của người theo dõi, Tạp chí Khoa học Thương mại
  • 2024, The pathways of increasing online celebrity brand equity and followers' hotel booking intention: a serial multiple mediation model, Journal of Research in Interactive Marketing
  • 2024, The Impact of Technological Competence and Service Innovation Implementation on Brand Equity: A Case Study of Hotel Industry in Vietnam, International Journal of Business and Technology Management
  • 2024, Tài sản thương hiệu người nổi tiếng trực tuyến trên TikTok: vai trò điều tiết của giới tính, Tạp chí Khoa học Kinh tế
  • 2023, The influence of environmental concerns and psychosocial factors on electric motorbike switching intention in the global south, Journal of Transport Geography
  • 2023, Tác động của tương đồng hình ảnh đến tài sản thương hiệu điểm đến: trường hợp du khách nội địa tại thành phố Hội An, Tạp chí Khoa học và Công nghệ-Đại học Đà Nẵng
  • 2023, Identifying must-have factors and should-have factors affecting the adoption of electric motorcycles – A combined use of PLS-SEM and NCA approach, Travel Behaviour and Society
  • 2023, Tương đồng phong cách sống và tài sản thương hiệu người nổi tiếng trực tuyến: Trường hợp nghiên cứu trên nền tảng TikTok, Tạp chí Khoa học và Công nghệ-Đại học Đà Nẵng
  • 2023, Destination social responsibility drives destination brand loyalty: a case study of domestic tourists in Danang city, Vietnam, International Journal of Tourism Cities
  • 2023, Mô hình chuỗi trung gian nối tiếp về tài sản thương hiệu điểm đến, Tạp chí nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á
  • 2022, Ảnh hưởng của tương đồng hình ảnh đến trung thành thương hiệu điểm đến: Vai trò của biến trung gian, Tạp chí Khoa học và Công nghệ-Đại học Đà Nẵng
  • 2022, The effect of customer engagement in social media on brand experience and satisfaction: evidence from domestic tourists of the hospitality industry in vietnam, UED Journal of Social Sciences, Humanities and Education
  • 2022, Tiền đề và kết quả của hành vi gắn kết thương hiệu trên truyền thông mạng xã hội: trường hợp ngành lưu trú tại Việt Nam, Tạp chí khoa học thương mại
  • 2022, Modeling behavioral intention toward traveling in times of a health-related crisis, Journal of Vacation Marketing
  • 2022, Linking self-congruity, perceived quality and satisfaction to brand loyalty in a tourism destination: the moderating role of visit frequency, Tourism Review
  • 2021, The formation of passenger loyalty: Differences between ride-hailing and traditional taxi services, Travel Behaviour and Society
  • 2021, Ảnh hưởng của hành vi tương tác qua truyền thông mạng xã hội đến trung thành thương hiệu: Trường hợp khách du lịch tại Đà Nẵng, Tạp chí Khoa học Thương Mại
  • 2021, The impact of word of mouth on brand equity: A case study from the sportswear market in Vietnam, International Journal of Economics and Business Research
  • 2021, Brand equity and customer satisfaction: a comparative analysis of international and domestic tourists in Vietnam, Journal of Product & Brand Management
  • 2021, Mối quan hệ giữa truyền miệng trực tuyến và tài sản thương hiệu: Trường hợp nghiên cứu trong ngành khách sạn tại Việt Nam., Tạp chí Khoa học Kinh tế
  • 2020, Impact of Country-Of-Origin Image on Brand Equity: A Case Study from The Sportswear Market in Vietnam, Asian Journal of Behavioural Sciences
  • 2020, Customer Engagement Behaviours Related to Social Media Advertising and Its Outcomes for Destination: Preliminary Testing of Scales, International Journal of Business and Technology Management
  • 2020, The Impact of Customer Engagement in Social Media on Satisfaction: A Preliminary Study, Asian Journal of Research in Business and Management
  • 2020, Proposing a Conceptual Model to Explain the Impact of Customer Engagement Behaviours Related To Social Media Advertising On Its Outcomes, Kuala Kumpur International Conference on Education, Economics and Technology (KLICEET 2020)
  • 2020, Customer engagement in social media and purchase intentions in the hotel industry: A conceptual framework, Penang International Conference on Economics, Society and Technology (PICEST 2020)
  • 2020, A Moderated Model of Customer Brand Engagement In Social Media: Antecedents and Outcomes, 2ND ASNET INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY ACADEMIC CONFERENCE (AIMAC 2020)
  • 2020, An Empirical Study Examining a Mediated Moderated Model of Perceived Price Fairness, Brand Equity and Purchase Intention, International Journal of Advanced Research in Economics and Finance
  • 2020, Factors influencing customer's loyalty towards ride-hailing taxi services–A case study of Vietnam, Transportation Research Part A: Policy and Practice
  • 2020, Job satisfaction, employee loyalty and job performance in the hospitality industry: A moderated model, Asian Economic and Financial Review
  • 2019, Literature review of the relationships between brand equity and consumer responses, 18th Kuala Lumpur International Business, Economics and Law Conference
  • 2019, Brand equity in a tourism destination: a case study of domestic tourists in Hoi An city, Vietnam, Tourism Review
  • 2019, Brand equity and consumer responses: conceptual framework and preliminary testing of scales, International Journal of Business, Economics and Law
  • 2019, The effect of social media communication on brand equity through Facebook: evidence from CGV Cinemas, Vietnam, International Journal of Electronic Customer Relationship Management
  • 2019, An empirical study examining an extended TAM model in the context of a Facebook event page, Asian Journal of Empirical Research
  • 2019, Ảnh hưởng của hình ảnh quốc gia xuất xứ đến chất lượng cảm nhận và trung thành thương hiệu: Trường hợp thị trường trang phục thể thao Việt Nam, Kỷ yếu hội thảo quốc tế phương pháp thống kê và kinh tế lượng - ứng dụng trong kinh tế và tài chính
  • 2018, Examining the Interrelationships among Service Quality, Perceived Price Fairness, Satisfaction and Purchase Intention of Passengers: A Case Study of Vietnam Airlines, Journal of Southern Taiwan University of Science and Technology: Social Science Edition
  • 2018, Mối quan hệ giữa các yếu tố cấu thành tài sản thương hiệu điểm đến: Trường hợp thành phố Hội An, Việt Nam, Tạp chí Kinh tế và phát triển
  • 2017, roposing an Extension of the Technology Acceptance Model to Explain Facebook User Acceptance of Facebook Event Page, Asian Social Science
  • 2017, Destination perceived quality, tourist satisfaction and word-of-mouth, Tourism Review
  • 2017, An empirical study on factors effecting the job satisfaction of employees in the hospitality industry –a case of Danang city, Vietnam, Asian Journal of Empirical Research
  • 2017, Examining the interrelationships among destination brand image, destination perceived quality, tourist satisfaction and tourist loyalty: evidence from Danang city, Vietnam, International Journal of Tourism Policy
  • 2017, Proposing a theoretical model to determine factors effecting on job satisfaction, job performance and employee loyalty for technology information (IT) workers, Proceeding- The 13th international conference on knowledge- based economy and global management
  • 2017, Khám phá mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, hình ảnh thương hiệu, sự hài lòng và ý định mua: Trường hợp hãng hàng không Quốc gia Việt Nam-VIETNAM AIRLINES, Tạp chí Khoa Học Kinh Tế
  • 2017, Mối quan hệ giữa các yếu tố cấu thành giá trị thương hiệu và dự định mua: Trường hợp thương hiệu Heineken tại thị trường bia Việt Nam, Tạp chí Kinh Tế & Phát triển
  • 2017, Đo lường ảnh hưởng của các yếu tố cấu thành chất lượng dịch vụ đến sự hài lòng của khách hàng: Trường hợp siêu thị Co.opmart Gia Lai, Tạp chí Khoa Học Kinh Tế
  • 2016, Nghiên cứu thực nghiệm đánh giá sự ảnh hưởng của chất lượng dịch vụ, hình ảnh doanh nghiệp, giá cảm nhận đến sự hài lòng và ý định mua của hành khách đối với hãng hàng không Quốc Gia Việt Nam - Vietnam Airlines, Kỷ yếu hội thảo khoa học quốc gia thống kê và tin học ứng dụng

Xem hướng dẫn sử dụng tại đây.