Nguyễn Thị Hồng Nhung
Tiến sĩ Quản trị kinh doanh- Marketing
Giảng viên - KD - Khoa Quản trị
Email: nhungngth@ueh.edu.vn
Điện thoại: 0902219693
QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO
- 2025, Tiến sĩ, Quản trị kinh doanh- Marketing, National Cheng Kung University
LĨNH VỰC ĐÀO TẠO - NGHIÊN CỨU
-
Đại học
- ĐH - Quản trị kinh doanh (7340101)
- ĐH - Marketing (7340115)
- ĐH - Kinh doanh quốc tế (7340120)
- ĐH - Khoa học quản lý (7340401)
-
Thạc sĩ
- ThS - Quản trị kinh doanh (8340101)
-
Tiến sĩ
- TS - Quản trị kinh doanh (9340101)
QUÁ TRÌNH NGHIÊN CỨU KHOA HỌC
Công trình khoa học đã công bố
- 2021, Understanding Consumer’s Switching Intention Toward Traceable Agricultural Products: A Perspective of the Push-Pull-Mooring Model, International Journal of Consumer Studies
- 2020, Antecedences of Impulsive Donation Behavior on Social Media: Perspectives of Campaign Characteristics and Social Capital, Decision Sciences Institute (DSI) 51st Annual Conference (Virtual Meeting, USA)
- 2020, How to Enhance Employee’s Work Ethics and Social Responsibility Awareness: Exploring Impacts of Confucian Diligence Tradition, Western Values and Participative Leadership in Chinese Organizations, International Journal of Business Governance and Ethics
- 2019, Exploring the mediating effect of price on the link between CSR-driven perception, moral obligation, and purchase intention, Decision Sciences Institute (DSI) 50th Annual Conference 2019 (New Orleans, Louisiana, USA)