Nguyễn Thị Hồng Nhung

Tiến sĩ Quản trị kinh doanh- Marketing


Giảng viên - KD - Khoa Quản trị

Email: nhungngth@ueh.edu.vn

Điện thoại: 0902219693


QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO

  • 2025, Tiến sĩ, Quản trị kinh doanh- Marketing, National Cheng Kung University

LĨNH VỰC ĐÀO TẠO - NGHIÊN CỨU

  • Đại học
    • ĐH - Quản trị kinh doanh (7340101)
    • ĐH - Marketing (7340115)
    • ĐH - Kinh doanh quốc tế (7340120)
    • ĐH - Khoa học quản lý (7340401)
  • Thạc sĩ
    • ThS - Quản trị kinh doanh (8340101)
  • Tiến sĩ
    • TS - Quản trị kinh doanh (9340101)

QUÁ TRÌNH NGHIÊN CỨU KHOA HỌC

Công trình khoa học đã công bố

  • 2021, Understanding Consumer’s Switching Intention Toward Traceable Agricultural Products: A Perspective of the Push-Pull-Mooring Model, International Journal of Consumer Studies
  • 2020, Antecedences of Impulsive Donation Behavior on Social Media: Perspectives of Campaign Characteristics and Social Capital, Decision Sciences Institute (DSI) 51st Annual Conference (Virtual Meeting, USA)
  • 2020, How to Enhance Employee’s Work Ethics and Social Responsibility Awareness: Exploring Impacts of Confucian Diligence Tradition, Western Values and Participative Leadership in Chinese Organizations, International Journal of Business Governance and Ethics
  • 2019, Exploring the mediating effect of price on the link between CSR-driven perception, moral obligation, and purchase intention, Decision Sciences Institute (DSI) 50th Annual Conference 2019 (New Orleans, Louisiana, USA)

Xem hướng dẫn sử dụng tại đây.