Nguyễn Phạm Phương Nhi
Tiến sĩ Kinh doanh thương mại
Giảng viên - KD - Khoa Kinh doanh quốc tế - Marketing
Email: nhinpp@ueh.edu.vn
QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO
- 2025, Tiến sĩ, Kinh doanh thương mại, Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh
- 2024, Thạc sĩ, Kinh doanh tthương mại, Trường Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
- 2011, Thạc sĩ, Innovation Management and Entrepreneurship, The University of Manchester
- 2010, Thạc sĩ, Marketing, The University of Manchester
- 2008, Cử nhân, Quản trị kinh doanh, Trường Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
QUÁ TRÌNH NGHIÊN CỨU KHOA HỌC
Đề tài nghiên cứu khoa học
- 2022 - 2023, ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES OF COLLABORATIVE CONSUMPTION IN GEN Z, ĐT cấp trường
Công trình khoa học đã công bố
- 2024, The Impact of Extrinsic Motivation on Prosumption: Digital Service Brands, world scientific
- 2024, [Podcast] Nguyên nhân và tác động của hành vi đồng sáng tạo: Thế hệ gen Z tại Việt Nam và sự gắn kết thương hiệu,
- 2024, THE ROLE OF BRAND ANTHROPOMORPHISM IN BUILDING BRAND ATTACHMENT: THE EXPERIMENT RESEARCH ON BEVERAGE BRANDS, Ho Chi Minh City Open University Journal of Science - Economics and Business Administration
- 2024, REVISITING THE EFFECTS OF ANTHROPOMORPHISM ON BRAND ATTACHMENT AND BRAND TRUST, The International Conference on Business and Finance (ICBF 2024)
- 2023, Antecedents and consequences of prosumption in GenZ: Vietnam case, International Journal of Internet Marketing and Advertising
- 2023, Application of social media in supply chain 4.0 practices: a bibliometric analysis and research trends, Operations Management Research
- 2022, What facilitate people to do charity? The impact of brand anthropomorphism, brand familiarity and brand trust on charity support intention, International Review on Public and Nonprofit Marketing
- 2022, The impact of extrinsic motivation on prosumption: Digital service brands, ACBES 2022
- 2021, A Review On A Freelance Concept In Contemporary Business, International Conference on Business and Finance 2021
- 2020, The impacts of Environmental Beliefs and Social Capital on Intention to Sign Environmental E-petition on Social Networks Sites, 51st Annual Conference of the Decision Science Institue