Đinh Thái Hoàng
Tiến sĩ Quản trị kinh doanh
Giảng viên - KD - Khoa Quản trị
Quê quán: Tp. Hồ Chí Minh
Email: hoangdt@ueh.edu.vn
QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO
- 2006, Tiến sĩ, Quản trị kinh doanh, Asian Institute of Technology
- 1996, Thạc sĩ, Quản trị kinh doanh, Asian Institute of Technology
- 1984, Cử nhân, Thống kê, Trường Đại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minh
LĨNH VỰC ĐÀO TẠO - NGHIÊN CỨU
QUÁ TRÌNH NGHIÊN CỨU KHOA HỌC
Công trình khoa học đã công bố
- 2024, RELATIONSHIPS AMONG WORKING ENVIRONMENT, FLEXIBLE WORKING TIME, WORK MOTIVATION AND EMPLOYEE ENGAGEMENT - CASE OF COMMERCIAL BANKS IN HO CHI MINH CITY, INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS AND FINANCE 2024
- 2023, IMPACT OF ORGANIZATIONAL JUSTICE ON LEADER MEMBER EXCHANGE AND EMPLOYEE'S JOB PERFOMRANCE - CASE OF RETAIL INDUSTRY IN HOCHIMINH CITY, International Conference on Business and Finance 2023
- 2023, Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi sử dụng điện thoại mục đích cá nhân trong giờ làm việc của nhân viên tại Thành phố Hồ Chí Minh, TẠP CHÍ KHOA HỌC ĐẠI HỌC MỞ THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH-KỸ THUẬT VÀ CÔNG NGHỆ
- 2022, The Millennial's Webrooming Intention – A Study In Ho Chi Minh City, Vietnam,
- 2021, The Relationships Between Psychological Contract, Job Satisfaction, Organizational Commitment And Job Performance Of Employees In An Organization: Case Of Public Services In Ho Chi Minh City, International Conference on Business and Finance 2021
- 2020, IMPACT OF LEADERSHIP STYLES ON OPENNESS THROUGH THE MEDIATING ROLE OF TRUST RESEARCH AT VIETNAM COMMERCIAL BANKS IN HO CHI MINH CITY, International Conference on Business and Finance 2020
- 2020, SERVICE QUALITY, CUSTOMER SATISFACTION AND BEHAVIORAL INTENTIONS: A STUDY OF INTERNATIONAL FLIGHTS WITH LOW-COST CARRIERS IN VIET NAM, International Conference on Business and Finance
- 2010, Total quality management (TQM) strategy and organizational characteristics: Evidence from a recent WTO member, Total Quality Management & Business Excellence, Vol. 21, No. 9, 931–951
- 2006, The impact of total quality management on innovation - Findings from a developing country, International Journal of Quality & Reliability Management, Vol. 23 No. 9.