Trương Nữ Tô Giang

Tiến sĩ Khoa học quản lý


KD - Khoa Quản trị

Email: giangtnt@ueh.edu.vn


QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO

  • 2021, Tiến sĩ, Khoa học quản lý, Nanhua University
  • 2012, Thạc sĩ, Quản lý khách sạn quốc tế, Trường Đại học Surrey
  • 2010, Cử nhân, Quản trị nhà hàng khách sạn, Trường Đại học Robert Gordon
  • 2009, Cao đẳng, Quản trị nhà hàng khách sạn, Busines and Hotel Management School

LĨNH VỰC ĐÀO TẠO - NGHIÊN CỨU

  • Đại học
    • ĐH - Khách sạn, nhà hàng (78102)
      • ĐH - Quản trị khách sạn (7810201)
      • ĐH - Quản trị nhà hàng và dịch vụ ăn uống (7810202)
  • Thạc sĩ
    • ThS - Kinh doanh (83401)
      • ThS - Quản trị kinh doanh (8340101)
      • ThS - Kinh doanh thương mại (8340121)
    • ThS - Quản trị nhân lực (8340404)
    • ThS - Du lịch (8810101)
    • ThS - Quản trị dịch vụ du lịch và lữ hành (8810103)
  • Tiến sĩ
    • TS - Kinh doanh (93401)
      • TS - Quản trị kinh doanh (9340101)
    • TS - Quản trị - Quản lý (93404)
      • TS - Quản trị nhân lực (9340404)

QUÁ TRÌNH NGHIÊN CỨU KHOA HỌC

Công trình khoa học đã công bố

  • 2024, Tác động của sự chuyên nghiệp và sự thu hút của người dẫn chương trình đến mua sắm ngẫu hứng trong bối cảnh phát trực tiếp mua sắm trên các nền tảng mạng xã hội: Vai trò trung gian của yếu tố cảm xúc, Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á
  • 2024, Ảnh hưởng của người dẫn chương trình đến mua sắm ngẫu hứng: vai trò trung gian của nhận thức, Công thương
  • 2024, The Influence of Source Credibility and Inspiration on Tourists’ Travel Planning Through Travel Vlogs, Journal of Travel Research
  • 2023, A systematic literature review on travel planning through user-generated video, Journal of Vacation Marketing
  • 2023, A bibliometric analysis of research on tourism content marketing: Background knowledge and thematic evolution, Heliyon
  • 2022, How Perceived Risk and Suspicion Moderates the Relationship Between Information Source, ewoM, and Purchasing decision, International Journal of Customer Relationship Marketing and Management
  • 2022, The Influence of Personality Traits on Intention to Purchase Green Products, International Journal of Service Science, Management, Engineering, and Technology
  • 2022, A Co-Word and Co-Citation Analysis of Digital Marketing Research, International Journal of Service Science, Management, Engineering, and Technology
  • 2022, The Roles of Service Recovery and Perceived Justice on Post-Recovery Satisfaction in M-Commerce, Sustainability
  • 2021, Employee theft behavior - a case study of 5-star hotels in Vietnam, International Journal of Asian Business and Information Management (IJABIM)
  • 2021, A model of destination consumption, attitude, religious involvement, satisfaction, and revisit intention,
  • 2021, A Quality Function Deployment Approach Through Management and Technology Development, International Journal of Asian Business and Information Management
  • 2020, Investigating B-to-B social media implementation: E-marketing orientation and media richness perspective, Journal of Electronic Commerce in Organizations (JECO)
  • 2020, Psychological and relational moderators for the relationship between brand equity and its consequences, Journal of Electronic Commerce in Organizations (JECO)

Xem hướng dẫn sử dụng tại đây.